karlijninargentinie.reismee.nl

Eerste feest en vrije dagen.

Hola Hola!

Ik heb weer een paar belevenissen mee gemaakt!

Vorige week liep niet alles even soepel dus besloten Ayse (AFS exchange sfudent uit USA) en ik om dinsdags een echte amerikaanse pyjama party te houden met ofcourse heel veel eten omdat we daar na 5 weken wel gewent zijn en ze in amerika ook belachelijk veel eten. We hebben een film gekeken en Ayse bleef slapen die nacht omdatwe toch vrij waren woensdag want het was día del estudiantes en de eerste dag van de lente. 's avonds gingen we naar plaza een soort park in het centrum van San Juan.

Donderdag hadden we weer "school" omdat het woensdag dus día del estudiantes was en de eerste dag van de lente was het een groot feest op school en deden we spelletjes en dansten we. Heel erg gezellig! Vrijdag was weer een normale dag school en deden we zoals gewoonlijk helemaal niks hahaha.

Zaterdag werd Agus 18, wat voor jongens hier een bijzondere leeftijd is (bij meisjes is dat 15) en dat werd dus ook heel groot gevierd. 'S avonds rond half 11 ging we naar Pocito waar de verjaardag was. En we hebben door gefeest tot half 6 wat hier heel normaal is. Ze gaan meestal heel laat naar een feestje ofzo en komen tegen 6/7 uur een keer thuis. We hebben echt de hele avond gedanst en gelachen met iedereen :).

Zondags hebben we eigenlijk alleen maar uitgerust de hele dag.

Maandags was weer een normale dag school en 's avonds gingen we met de AFS groep voor het avondeten en om te oefenen voor de talent show zaterdag naar giuliano (AFS exchange student uit Italië). We gaan imagine van john lennon zingen in alle talen van de exchanges students.

Verder was deze week een hele normale week zoals altijd. Het is allemaal een beetje bezonken en ik heb mn plekje wel gevonden ( na 6 weken mag dat ook wel). Met mijn spaans gaat het nu wel goed, ik kan me verstaanbaar maken gelukkig!

Morgen gaan we met school naar een radio ofzo en zaterdag hebben we met iedereen van ASF almuerzo (lunch).

Nu zit ik hier volgende week alweer 7 weken en de tijd vliegt echt niet normaal snel voorbij, time flies when your having fun ;).

Liefs

Mama

Top geschreven lieverd.
Knap dat je het zo snel weer hebt opgepakt.
Veel plezier aankomend weekend en maak wat lekkers uit Nederland ;-)
Ben super trots op je xxxxx

Marquite

Wat een mooi leven heb je Karlijn, mooi geschreve.
De downs worden super opgelost.
Het hangt van feesten aan elkaar, hahaha.
Geniet ervan x

oma en wim

Geweldig Karlijn dat dat je het zo goed doet we zijn trots op je ga zo door!!! Liefs van ons xx

Oma

Hi Karlijn ,wat leuk om weer te lezen wat je allemaal hebt meegemaakt en zo te horen heb je het goed naar je zin ! Kan ook niet anders met pyamaparty's !! Fijn dat de taal wat makkelijker wordt ! Volgens mij wordt het zingen heeeeel mooi !! Veel plezier . Liefs oma

Lucienne

Super goed hoe jij alles oppakt????????! Knap dat je het Spaans al zo snel leert! Veel plezier nog en blijven genieten! Groetjes van ons ????

Lucienne

Oeps zie dat de smileys veranderen in vraagtekens