karlijninargentinie.reismee.nl

Vakantie y AFS kamp.

Hola Hola,

Zaterdag 26 november tot Maandag 28 november ging ik met mijn familie een paar dagen naar San Luis. Zaterdag na ongeveer 4 uurtjes rijden over dezelfde weg (Vanuit San Juan naar San Luis stad heb je 1 weg) kwamen we aan in San Luis. We sliepen in een huisje aan een meer midden in de bergen wat echt geweldig mooi was en heel rustgevend. We kwamen rond half 1 aan en toen gingen we even wat lunchen en daarna een siesta houden tot ongeveer 6 uur, daarna gingen we naar San Luis stad waar we eerst wat gingen drinken en daarna de stad verkennen, wat een super mooi stad is San Luis zeg. Rond 9 uur reden we weer naar huis, aan het meer zat een heel groot internationaal hotel en dat wou David (mijn hostvader) me graag late zien dus gingen we daar even kijken. Daarna haalden we lomo en dat aten we thuis op. Zondag gingen we naar La Punta, hier gingen we een beetje rond kijken en ben ik meer te weten gekomen van de geschiedenis van Argentinie wat echt heel interressant was, ook heb ik hier van mijn familie een ¨cuia¨ waar je mate uit drinkt cadeau gehad ´s avonds gingen we asado eten.

Ik ben mijn familie echt super dankbaar dat ze me zoveel van Argentinie laten zien.

Afgelopen weekend had ik een AFS kamp met de hele groep. We zaten op een ¨boerderij¨en we sliepen in tenten wat niet echt heel comfortabel was omdat we om een grond met kiezels lagen en het ontzettend warm was, maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben veel activiteiten gedaan over gevoelens en emoties, ze zeiden dat als je dit deel gepasseerd hebt dan dat het zwaarste is geweest en dat je het dan gewoon vol gaat houden tot het einde van het jaar. Ik heb veel geleerd en ik heb met the most incredible friends een super leuk weekend gehad.

De aankomende maanden zullen wat moeilijker worden dan de eerste 3 maanden. Ik heb namelijk 3.5 maand vakantie en dus word er niet zoveel gedaan omdat het te warm is en is er dus veel tijd om na te denken en aan alles in Nederland om de dagen toch een beetje te vullen ga ik nu ook 3 keer per week naar de sportschool en 2 keer naar zumba and thats so much fun. Ook is deze maand kerst, mijn verjaardag en nieuw jaar wat toch wel heel erg raar is zonder mijn eigen famlie en vrienden uit Nederland. Na de ¨vakantie¨periode komen er alleen maar up momenten en gaan er alleen nog maar leuke dingen komen zoals dat papa, mama, thijs en wout komen april en gaan we rondreizen in het noorden voor 2 weken. 18 januari ga ik 10 dagen naar Chile en in februari naar Mar del plata. Er zullen vast nog wel meer reisjes komen ;)

(gisteren zondag 4 december was het trouwens 42 graden)

Besos chau chau

Reacties

Reacties

Oma

Lieve Karlijn , wat maak je daar toch wel mooie dingen mee zeg !! Hier in Nederland is het steeds maar weer het zelfde en heel koud !! Geniet er nog mooi van want het is zo voorbij !! Doe de groetjes aan je familie ,Liefs mij !!

oma Rikie

Wat zie je veel dat kan niemand je meer afnemen ,wees blij dat je die kans hebt gekregen! Die maanden vakantie zul je ook wel doorkomen , heb je in die tijd wel contact met mensen van die groep? Of kan dat niet? Kun je met jouw "zus" nog leuke dingen doen of is ze saai? Heel mooi he dat papa mama en jou broers komen he! Karlijn we wensen je daar nog een hele fijne tijd die je nooit meer vergeet !!! Liefs Oma en Wim

Michel van der zande

Hoi Karlijn wat gaaf wat je allemaal meemaakt !!dit is een tijd die je nooit gaat vergeten! Veel plezier en wijsheid de komende maanden .

Bert

Hoi Karlijn,

Mooi wat je allemaal meemaakt, het is een ervaring die niemand je meer afneemt. Je hebt al veel gezien van Argentinië! Gaaf hoor. Weet zeker dat je het vol gaat houden. Heel veel plezier en succes daar!
Groeten Bert

Marquite

Wow, in 1 woord geweldig.
Wat omschrijf je alles mooi, laat er zelfs een traan bij
Ben in positieve zin jaloers.

Sandra

Hoi Karlijn,

Wat een ervaring en wat mooi dat je zoveel te zien krijgt! Ik weet zeker dat je het vol gaat houden en probeer zoveel mogelijk te genieten. Dit is een herinnering die niemand je meer afneemt, dus maak hem zo mooi mogelijk!

Heel veel plezier nog en leuk hoor om je verhalen te lezen.

Dikke kus! Adios, Sandra

Mama

Lieve Karlijn,

Mooi geschreven!
Deze maand kom je zeker door. Je hebt het AFS kamp toch ook goed doorstaan ;-)
Ik zou zeggen veel koprollen maken in het zwembad, lekker bruin bakken. Dus niet verbranden. Hihihi

Je mag David, Mirta en Davina zeker dankbaar zijn. Wat een geluk om zoveel van Argentinië te mogen zien.
Ben erg blij dat we je kunnen bezoeken en om samen vakantie te vieren. Leuk om te zien hoe het daar gaat.

Geniet ervan.
Liefs mama XXX

Margot

Hoi Karlijn,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag????????.
Ik heb even al je verhalen gelezen en wat een prachtige tijd heb jij daar! Je moet er maar goed van genieten, voor je het weet is het voorbij.
Voor vandaag wensen wij jou een hele fijne en gezellige verjaardag. Groetjes van ons allemaal????????????.
Hans, Margot, Teun, Lenneke en Suzan

Margot

De vraagtekens zijn eigenlijk smileys maar die lukken niet, haha.
Veel plezier en geniet ervan.

Michel

Hoi Karlijn jij hebt het maar goed voor elkaar daar????????????!veel plezier nog

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!