karlijninargentinie.reismee.nl

Vakantie

Buenos tarde chicooos,

Van donderdag 27 oktober tot woensdag 2 november zijn we een weekje op vakantie geweest. We zijn naar Santa Fe en Entre Rios geweest.

We kwamen vrijdags aan in Rosario (Santa Fe) en daar bleven we tot zondag ochtend. Zondag ochtend reden we door naar San Carlos waar familie van mijn familie woont. Het was heel erg gezellig en leuk om deze mensen te ontmoeten.

We kwamen zondag ochtend tegen 12 uur aan in San Carlos en toen gingen we gelijk naar de familie waar we samen gingen lunchen, na de lunch gingen we even rusten en 's avonds gingen we met de hele familie incl. kinderen en kleinkinderen eten.

Maandag hebben we eigenlijk niks gedaan. We werden laat wakker en daarna gingen we weer naar de familie waar we weer gingen lunchen en 's avonds weer samen eten maar dan zonder de hele familie.

Dinsdag gingen we een dagje naar Paraná (Entre Rios) hier gingen we eerst samen lunchen toen we aan kwamen. Na de lunch had ik afgesproken met Josee, ook een meisje uit Nederland die ook met AFS in Argentinië is. Het was heel fijn om weer even normaal Nederlands te praten aangezien ik deze 3 maanden alleen maar engels of spaans heb gepraat. Daarna gingen we weer naar huis en gingen we weer samen eten.

Woensdag ochtend gingen we eerst nog even langs bij de familie om Mate te drinken en daarna vertrokken we richting San Juan. Het plan was eigenlijk om in San Luis te overnachten maar toen we in San Luis aan kwamen besloten we toch maar om in een keer door te rijden dus na 13 uur in de auto kwamen we eindelijk in San Juan aan. Ik had "verlof" tot donderdag maar omdat we woensdags weer aan kwamen in San Juan had ik lekker een dagje vri maar als of dat nog niet genoeg was kregen we dus donderdag avond te horen dat we vrijdag geen school hadden dus had ik weer een dagje vrij.

Vrijdag avond gingen we met de AFS groep eten bij Marianna (italië) wat echt weer super gezellig was.

Zaterdag avond ging ik samen met een vriendin van Davi en Davi uit eten. Dus het enige wat hier word gedaan is eten. Maandag begon weer een "normale" school week.

Vandaag donderdag 10 november hadden we eerst een mis in de kerk met school en daarna gingen we met alle klassen samen eten op school. Ik had appelflappen gemaakt en die vielen goed in de smaak :).

Ik heb over 2 weekjes heerlijk 3 maanden vakantie, en wat betreft het weer, het is warm, het is bloedheet. Dus dat word alleen maat chillen in het zwembad in de tuin :).

Ik ben hier volgende week alweer 3 maanden maar dat gevoel heb ik echt nog niet.

Dit was weer mijn update voor deze keer.

Saludosssss

Reacties

Reacties

Bert Oude Sanderink

Nou ik lees uit je verhaal dat je het wel goed naar je zin hebt daar! Heel veel plezier nog en maak er een mooie tijd van! Voordat je het weet is het weer voorbij! Geniet van de zon het is hier koud en regenachtig. Heel veel plezier nog!-
Groetjes Bert

Jacqueline Meijerink

Hoi Karlijn, leuk om op de hoogte te blijven van jou avontuur! Je schrijft dat er vooral gegeten wordt daar, maar dan ben ik benieuwd; is het eten ook lekker? En wat heerlijk, 3 maanden vrij. En denk je al een beetje in het spaans? Groeten van iedereen hier!!

Oma

Lieve Karlijn ,je hebt weer veel meegemaakt , vooral het eten ,haha !! Mooi dat je appelflappen goed in de smaak vielen ,mag je vast vaker doen !Liefs oma en een knuffel van Buzzel !

Rikie

Hallo Karlijn wat fijn dat je het daar zo naar je zin hebt! Maar je doet ook zoveel leuke dingen! Wat zegt de weegschaal met al dat eten we kennen elkaar straks toch nog wel weer terrug?Karlijn geniet er maar fijn van! Een hele fijne vakantie! Liefs Oma en Wim xxx

Sandra

Hoi Karlijn,

Leuk hoor om je blogs te lezen! Wat gaat de tijd toch snel. Je mist hier niet veel hoor, dus geniet maar lekker van dat mooie weer en van deze leuke ervaring. Je ziet hoe snel de tijd gaat, dat jaar is zo voorbij. En voor zo... eet smakelijk
;-)

xxx Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!