karlijninargentinie.reismee.nl

Rio Cuarto, Cordoba y Merlo, San Luis.

Hola chicosss,

Hierbij de beloofde blog van Cordoba en San Luis.

We vertrokken dinsdag 16 september om kwart voor 8 naar Rio Cuarto, Cordoba. Dit is ongeveer 6 uur rijden en je moet ook echt 6 uur lang door rinden omdat er geen stops en bij geen tankstationen zijn. De heen weg vond ik het niet zo want zo kon ik mooi wat van de natuur zien. En wat heeft Argentinie een prachtig landschap. Ook heb ik onderweg door gekregen dat ze de regels allemaal niks interesseren en met 100 km/h door de bocht scheuren, over hobbels en door gaten en reden we de hele weg 160 km/h.. Eenmaal aangekomen in Rio Cuarto moesten we het hotel nog zoeken en blijkbaar zijn ze hier daar niet zo goed in want we vonden na 3 kwartier ons hotel terwijl die midden in het centrum zat. Toen we het hotel gevonden hadden gingen we ons even opfrissen gingen we voor werk van David en Mirta naar een vleesfabriek. Hier hebben we rondleiding gekregen en wat was dat koud zeg.. Na die tijd gingen we ons weer even opfrissen in het hotel en daarna uiteten.

De volgende dag tegen 11 uur vertrokken we naar Merlo, San Luis. Hier kwamen we aan tegen 2 uur dus hadden we weer lang in de auto gezeten. Toen we aan kwamen gingen we eerst even wat eten en toen naar ons hotel wat op een cruise schip leek. Daarna hebben we een beetje door de bergen gereden en wederom weer een super mooi uitzocht. Daarna gingen we naar het hotel en hielden we even een siesta omdat iedereen kapot was van het lange reizen. Tegen 8 uur gingen we even door het stadje lopen en wat drinken en om half 10 gingen we in het hotel eten zodat iedereen vroeg kon gaan slapen.

Van ochtend vertrokken we om 8 uur en om 12 uur kwamen we weer aan in San Juan.

Ik heb even een kort filmpje gemaakt met wat foto's en video's:

Saludos!!

Oma

Leuk weer een berichtje van jou Karlijn . Kijk echt uit naar je verhalen ,ga nu even foto's en filmpje kijken !! Tot de volgende keer ,liefs oma .Saludos en de groetjes voor je vrienden .

Sandra

Hola Karlijn, leuk hoor je reisverslag! Wat een afstanden zeg!

Tot je volgende reisverslag, we wachten in spanning af!

Xxx Sandra

Daphne

Gaaf Karlijn!!

Mireille Ekelhof

Ha Karlijn, hoorde al de verhalen van je mams. Leuk hoor. Heb je verhalen gelezen en je filmpje bekeken. Echt super hoor wat jij allemaal beleeft en nog gaat beleven. Wat een ervaring. Geniet ervan en maak er wat moois van.