karlijninargentinie.reismee.nl

Eerste week!

Hoi allemaal,

Ik zit alweer een week in het geweldig mooie Argentinie. De eerste dagen had ik erg veel last van mn jetlag waardoor ik slecht sliep en het best moeilijk had met het missen van thuis enzo. Daar bij kwam ook nog de taal kijken, mijn hostfamily kan geen woord engels en ik geen spaans waardoor het communiceren heel lastig was/ is maar het gaat al stukken beter. Sinds maandag ga ik ook naar school. Maandag ochtend om kwart voor 7 stond ik op om me klaar te maken voor mn eerste dag school. Om 7.40 begint hier de school, ze beginnen hier dan niet gelijk met de les maar ze gaan eerst met alle primary klassen de vlag hijzen tijdens het hijzen word het volkslied afgespeelt. Nadat de vlag gehezen is geeft de directeur een korte speech en gaan leerlingen een showtje doen, daarna word het met iedereen gebeden. Maandag was ik te laat dus heb ik dat niet mee gekregen maar toen ik de klas in kwam begon iedereen te juichen en te schreeuwen. Er is hier op bijna geen een leraar die engels kan en gelukkig hadden we toen engels waardoor alles wel goed uitgelegt werd. Alle leraren zijn hier gelijk aan de leerlingen dus iedereen is vrienden met elkaar en iedereen kent elkaar. Dinsdag was ik ook te laat maar kwam ik aan het eind en moest ik voor alle klassen naar voren komen op het plein en werd er wat door mijn engels teacher vertelt over mij en mijn familie, dit was eigenlijk een normale dag school tot 13:20. Woensdag was ik voor de verandering wel optijd en heb ik de hele ceremonie dus wel meegekregen. Daarna hadden we les en na de eerste break werd er om geroepen dat iedereen naar een soort zaal moest komen in de school wat voor moet stellen als een kerk. Heel leuk om mee te maken maar het duurde zo lang. Na school had ik om 5 uur voor het eerst basketbal training. De meisjes uit mn klas vroegen ik mee wou doen dus dat deed ik. Donderdag moet ik eerst naar school tot 12 uur en daarna ga ik tennissen met Davina. Vrijdag gaan we na school wat eten met wat meisjes uit mijn klas en davina. En dit weekend heb ik oriëntatie kamp van ASF .

Nou dit was het weer voor even,

Liefs Karlijn.

Reacties

Reacties

Mama

Lieve Karlijn,

Wat top geschreven en wat een druk programma ;-)
Geniet er lekker van!

Hele dikke kus Mama

Bert

Mooi verhaal Karlijn.
Succes met de communicatie, maar dat komt vast goed!
Heel veel plezier daar!

Lucienne

Super dat je zo enthousiast bent ontvangen door alle leerlingen!! Leuk om te volgen hoe het gaat met jou!

Oma Trudie

Lieve Karlijn ,wat een ceremonie daar voor de les begint ,lijkt me heel leuk .Mooi geschreven .Liefs oma .

Sandra

Hola Karlijn, Como esta?

Morgen op tijd op he?! Niet weer te laat komen????! Wat leuk om je verhalen te lezen!

Adios!

Margot

Hoi Karlijn,
Wat een mooie verhalen heb je al geschreven en wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Heel veel plezier en we blijven je volgen.
Groetjes Margot,Hans, Teun, Lenneke en Suzan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!