karlijninargentinie.reismee.nl

Reis en dag 1

Hoi allemaal,

Daar zit ik dan na een hele lange reis in Argentinie.

Donderdag 18 augustus vertrokken we rond 2 uur naar schiphol, wat toch wel heel erg vreemd is als je afscheid moet nemen van je beste vriendinnetje, al je vrienden, je thuis, de paardjes en pip en morris. Eenmaal op schiphol aangekomen was het wachten begonnen. We kwamen rond 4 uur aan en om half 6 moesten we pas aanwezig zijn. Rond half 8 gingen we richting de douane en dus moest ik ook afscheid nemen van mama, papa, thijs en wout wat toch wel moeilijk was. Toen we door de douane waren moesten we wachten tot dat we het vliegtuig naar Parijs in konden. Nadat we in Parijs waren aankomen moesten we ongeveer een uurtie wachten tot dat we in het vliegtuig naar Buenos Aires mochten. Om half 12 vlogen we naar Buenos Aires een vluch van 13 uur en 20 minuten. Ik heb bijna de hele vlucht geslapen dus niet echt veel gemerkt dat het zolang duurde. We landen om 8 uur 's ochtends (argentijnse tijd) in Buenos Aires. Daar hebben we echt heel lang moeten wachten tot dat we werden opgehaald met de bus die pas kwam rond 2 uur. Deze bus bracht ons naar een heel groot amder busstation waar onze volgende bus zou vertrekken naar San Juan. Aangezien deze bus pas om 7 uur ging en we daar al om half 3 waren was het dus weer heel erg lang wachten. Toen om 7 uur de bus er eindelijk was hadden we nog een reis te gaan van 15 uur. Gelukkig was het een hele chille bus waar je van de stoelen een bed kon maken. We kwam rons half 10 aan in San Juan en daar stond mn gastfamilie te wachten. Ze waren echt heel enthousiast. Daarna gingen we ontbijten in San Juan en daarna door naar Rawson wat 5 minuten is. Maandag is al mijn eerste schooldag dus dat word echt spannend.

Liefs Karlijn.

Oma en Wim

Karlijn heel leuk om je zo te kunnen volgen we hopen dat je fijn jaar hebt!!!

Oma Trudie

Lieve Karlijn ,wat een lange reis ,mooi dat je over bent ,en dat ze je spontaan hebben ontvangen ,Geniet van een heel mooi jaar en maandag veel succes op school .????

Marquite

Hoi Karlijn, wat een belevenis. Heel succes met alles.
We volgen je.

Yfke

Hoi Karlijn, super mooi geschreven! En veel succes in Argentinië

Michel

Spannend!!ook de groeten van Duuk !!

Ingrid van Dijk

Wat leuk dat je ons op de hoogte houdt, heel veel succes maandag!!

Lucienne

Heel veel succes vandaag op je 1e schooldag!!!

Carole

Hoi Karlijn,
Wat een eerste ervaring, super leuk beschreven. Heel veel succes vandaag op school. En een heel mooi jaar gewenst. Wij blijven jou volgen.

Sandra

Hoi Karlijn,

Wat een reis he?! Leuk hoor dat je ons zo op de hoogt houdt. Ben benieuwd naar je eerste schooldag! Spannend hoor.

Groetjes Sandra en de rest