karlijninargentinie.reismee.nl

Laatste weken in Nederland en voorbereidingen.

Hoi allemaal,

De laatste weken in Nederland zijn aangebroken en over 29 dagen vertrek ik naar Argentinië.

Ik vlieg donderdag 18 augustus om 20:30 vanaf Schiphol naar Parijs. Daar moeten we ongeveer anderhalf uur wachten en dan vliegen we om 23:20 naar Buenos Aires, daar landen we om 8:00 Argentijnse tijd. Het is daar nu winter dus is er 5 uur tijdsverschil.

Als we in Buenos Aires zijn geland hebben we eerst met alle AFS'ers uit de hele wereld een oriëntatie kamp. Vanuit daar vertrek ik dan naar mijn gastgezin in San Juan. Ik heb al contact gehad met mijn gastfamilie en het zijn erg leuke mensen :)

Nu in Nederland zijn we druk met het regelen van het visum en met de laatste kleine voorbereidingen. Wanneer alle papieren zijn goedgekeurd moeten we naar Den Haag om het visum op te halen.

Eerst gaan we nog even genieten van 2 weken vakantie en dan kan het aftellen beginnen.

Ik heb er super veel zin in en mijn koffer is klaar om gepakt te worden!!

Liefs,

Karlijn.

Reacties

Reacties

Hiskeveeneman

Spannend! Ga je missen hoor!

Jan Jansen

Ja, Karlijn zo'n voorbereiding voor zo'n mooie
stap in je leven is best spannend. Ik dat alles
verloopt zo als jij het graag wilt!
Veel plezier met alles en ga je op de voet
volgen! Groetjes aan pa, ma Thijs , Wout en
uiteraard voor jou! JanCJ

Marquite

Hoi Karlijn,

Wat een geweldige mooie onderneming.
Zou zo met je mee willen.
Heel mooi dat je dit mag meemaken.
Succes met de verdere voorbereiding.
Ben erg benieuwd straks naar je verhalen/ervaringen.



Groetjes Marquite

Lisette

Hii Karlijn,
Wat een spannende tijd! Maar zeker ook een hele gave tijd! Ik wens je heel veel plezier en ook heel veel leermomenten!

Ik ben benieuwd naar je komende blogs!

Genieten!!

xxxLisette

Carole

Hoi Karlijn,
Leuk geschreven je eerst blog. Wij wensen jou heel veel succes met de spannende en zeer ondernemender reis. Wij gaan jou zeker volgen. Heel veel succes met de voorbereiding en geniet nog lekker van jullie vakantie samen.
Groetjes,
Carole

Mathéehamady

Super spannend ! Ga je sws missen.. ??

Mathéehamady

Xx*

Madée

Spannend karlijn omg. Ben echt blij voor je ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!